dinsdag 9 september 2014

The Sound of Sea

Sinds een paar jaar ben ik wel fan van de zee en bijbehorende kuststadjes -- behalve dan die in België, weliswaar. In Valencia vorige week kon ik mijn hartje ophalen en bleek de Middellandse Zee nog lekker warm te zijn (hoera!); in Californië was het natuurlijk een droom, en dan vooral het stuk tussen Monterey en Santa Barbara. Maar ook in Frankrijk kan het mooi zijn aan zee, zoals vorig jaar in Honfleur of toen we een paar weken geleden naar Cap Gris-Nez gingen (familie-uitje!) en het daar bijna zo mooi was als in Californië. Bijna.


Omg, het is Engeland!


Ah, who am I kidding? Californië is véél mooier. Maar hopelijk kan Oostduinkerke toch ook mooi zijn, want daar vindt dit weekend het festival The Sound of Sea plaats. Ik mocht gaan van een vriendelijk pr-bureau, maar toen moest ik plots toch werken. Laat mijn afwezigheid u echter vooral niet tegenhouden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!