donderdag 15 maart 2012

[wijvenweek] Dreaming wild

Als ik het geld had, zijn er een paar dingen die ik zeker wil. Als ik zo even mag dromen, wat toch de bedoeling is van vandaag. Mijn droomhuis is namelijk zo'n prachtigmooi (al zeg ik het zelf) herenhuis in Gent, bij voorkeur aan de Coupure of een ander idyllisch plekje in Gent. Maar zo'n mooi herenhuis met hoge plafonds, mooie vloeren en vooral in 't stad, dat mogen ze mij altijd geven. In deze moeilijke tijden zal ik echter al blij mogen zijn als ik ooit een eigen huis heb, dus het blijft hier waarschijnlijk bij dromen.

Sinds ik met het lief naar Venetië ben geweest, heb ik ook de drang om de hele wereld te verkennen. Nu ja, niet de hele wereld, aangezien landen als India mij niet zo veel aanspreken. Mijn allergrootste droomreisbestemming is de USA. Er zijn daar zoveel verschillende dingen, dat het bijna een wereld op zich is. Een citytrip naar New York of een roadtrip in Californië, ik wil het! Extra frustrerend wordt het dan ook als je de archieven van Lilith doorploegt en ontdekt dat zij & haar lief zulke droomreizen hebben gemaakt. 
Voorlopig is mijn grootse plan dan ook om te "studeren" in Amerika, met EF. Ik weet zelfs al waar: Santa Barbara. Het ziet er gewoon te mooi uit én het is er tenminste aangenaam warm.

Maar wat ik boven alles wil, zijn kindjes. Ooit wil ik kindjes. Bij voorkeur meer dan één, dus. Bij opiniepeilingen tussen vriendinnen over wie als eerste mama wordt, kom ik steeds als eerste uit de bus. Het lief trok bleek weg toen hij dat hoorde, maar het duurt in elk geval nog een paar jaar voor het zover is. Er moet nog tijd zijn om te reizen in alle rust. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!