donderdag 25 augustus 2011

Hamvraag

Vanavond, dames en heren, is het zover. Vanavond begint het Boombalfestival van dit jaar!

*plaats voor gejuich*

Dé grote vraag is natuurlijk of mijn knappe Amsterdamse knapperd opnieuw van de partij zal zijn! (Voor degene die nu even raar naar elkaar kijken, als in "Over wie heeft ze het in godsnaam?!", ik heb het over de knapperd die me vorig jaar bijna verleidde en met wie ik bijna dit avontuurtje beleefde. Let wel: bijna...) Natuurlijk heb ik ondertussen een fantastisch lief opgedaan (eentje dat overigens ook krullen heeft, ook muziek speelt én ook goed kan dansen - toeval?) (eentje dat overigens nieuwsgierig is naar die knappe Amsterdammer), maar het is altijd fijn om goeie dansers te kennen. En zo.)
Het worden dus spannende tijden! Tijden waarin ik nog een outfit voor zondag moet bijeenrapen (hopeloze kledingdilemma's... Hopelijk groei ik daar snel uit!) en waarin ik alles in mijn valies moet zien te krijgen. Het is vorig weekend ook gelukt, dus nu moet het maar weer lukken. Maar als iemand zich geroepen voelt om te helpen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!