woensdag 23 april 2014

Wishlist: blazers

Een tijdje geleden meldde ik hier al dat ik op zoek was naar een nieuwe blazer. Dat zit zo. Mijn huidig blazer kan ik, ondanks z'n prachtigmooie knop (die ik eraan naaide), niet echt dicht omdat hij anders te groot zou zijn aan de schouders. En ook: wie draagt dat eigenlijk dicht, zo'n blazer? Ondertussen is het half april, dus draag ik mijn winterjas uit principe niet meer, ook als dat betekent dat ik 's nachts doodvries met m'n blazer aan (en de rest van m'n kleren, natuurlijk). 

Een nieuw exemplaar heb ik, ondanks uren rondkijken op kledingsites allerhande, nog steeds niet gevonden. De zoektocht is ondertussen ook opengezet naar leren vestjes, gezien die misschien iets warmer zijn en dus ideaal voor deze periode, maar misschien zijn die ook niet helemaal geschikt voor mijn lichaam. Ik zou het niet weten, ik heb er vooralsnog geen gevonden dat mij genoeg aanstaat om het eens te passen. Maar hier alvast een selectie van blazers die ik wel eens in het echt wil zien en eventueel kopen, mocht ik het geld hebben.
1 - Crafting Conference Blazer van Modcloth
2 - Fine & Sandy Blazer van Modcloth
3 - Gloria Tencel Blazer van Selected Femme
4 - Piped Trim Blazer van Marc by Marc Jacobs
5 - Stretchblazer van Scotch & Soda
6 - Folkstitch Jacket van Madewell

Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar 5 want sort of palmboomprint aan de binnenkant. Iemand die me nog een verjaardagscadeau moet?

1 opmerking:

  1. Ik kocht dat altijd en droeg dat eigenlijk nooit. Ik vind ze allemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!