vrijdag 4 april 2014

(hartje) #2

Vancouver Island staat (althans volgens een artikel in Knack) bekend als een bereneiland, aangezien er zo'n 12.000 exemplaren van die prachtige dieren rondlopen. Als ik terug geld heb na mijn Californiëreis...
“The mind of a writer can be a truly terrifying thing. Isolated, neurotic, caffeine-addled, crippled by procrastination, consumed by feelings of panic, self-loathing, and soul-crushing inadequacy. And that’s on a good day.”
- Robert De Niro, toen hij de Oscar voor Best Adapted Screenplay (voor 12 Years a Slave) kwam uitreiken.
Ter ere van de allerlaatste (en shocking!) aflevering van How I Met Your Mother ooit -- ik ben er nog altijd niet goed van en ik weet zelfs niet goed wat ik er nu eigenlijk van vond -- deze levenslessen. Lessen to live by, en weet dat een gele paraplu niet altijd beter is dan een blauwe French horn. En voor de mensen die, ondanks mijn herhaaldelijke aanmoedigingen, nog steeds niet beginnen kijken zijn, nu is duidelijk het ideale moment.

En dan nog dit: Lilith schrijft een boek. Hoera! En van ABM komt deze zomer een interieurboek uit, mooi op tijd voor als ik volgend jaar alleen ga wonen. Hoera!
[Excuseer voor de overload aan berenfoto's, ik kon niet kiezen.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!