vrijdag 18 april 2014

Blogworkshop

Afgelopen zaterdag trok ik nog eens een dagje naar Brussel. Na de lunch (in Delish, nog steeds even lekker als de vorige keer) mocht ik namelijk Stephanie haar blogworkshop mee volgen. Hoera! Deze ging door in het Levis Ambiance House, een pop-upstore (en koffiebar en coworkingspace) om hun nieuwe kleurtjes in de verf te zetten. Letterlijk, dan. Ik nam een brochure mee naar huis, mocht ik mijn toekomstige appartement (of huis, wie weet) een nieuw kleurtje willen geven. Dat ze voor de inrichting ook cactussen een plaats hebben gegeven, scoort bij mij alleen maar meer punten. 
De kleurtjes van 'hedendaagse romantiek'.
De workshop ging over bloggen, meer precies over 'self-expression through blogging'. Het antwoord is duidelijk: je moet gewoon jezelf zijn, daar consequent in blijven en zo je eigen stekje in de blogosfeer opeisen en onderhouden. Hard werk, zo blijkt, en soms voelde ik me er wel een beetje out of my league. Maar zeer interessant was het wel! Ik was (toevallig) al langer van plan om mijn blog lay-outgewijs eens een update te geven -- vooropgesteld dat ik genoeg tijd had om de Blog Design Love e-course van ABM eens grondig door te nemen -- dus kan ik evengoed een inhoudelijke update doorvoeren. Ergens in augustus, als ik eens tijd heb, bijvoorbeeld. 
Ik begon ook na te denken over wie ik eigenlijk ben en wat ik eigenlijk wil doen. Onlangs had ik een geniale inval over hoe ik me het beste kon omschrijven op Twitter: Dreamer, observer and aspiring writer. Ik denk dat ik daar dus maar iets mee doe. En natuurlijk met mijn megageweldige roadtrip die er zit aan te komen. Nog maar 74 dagen, jongens! 

1 opmerking:

  1. Wat blijf ik jaloers op je roadtrip maar ik ga zeker met plezier je avonturen volgen :) Lekker aftellen nu!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!