vrijdag 7 maart 2014

(4)

De finish line net niet gehaald, want voor drie opdrachten vond ik niet echt iets. Voor 'trash' kon ik namelijk moeilijk mijn eigen kamer fotograferen -- kwestie van m'n imago hoog te houden. Ook 'fire' bleek moeilijker dan verwacht, ondanks het feit dat een gezin waar ik vaak ga babysitten een haardvuur heeft. Natuurlijk had ik nooit mijn fototoestel mee als dat brandde en brandde het nooit als ik het wel bij had. Hoe kan het ook anders. Van 'jump' ook geen foto, wegens gebrek aan kandidaten. Maar van onderstaande opdrachten gelukkig dus wél een foto!

20 - me-time
(Waar treinritten al niet goed voor zijn.)

21 - window
(Idem.)

22 - selfportrait
(Twee voor de prijs van één - ik kon niet kiezen.)

23 - multiple exposure
(Hoewel het hier technisch gezien long exposure is, vond ik ook wel cool.)

24 - smile
(Jim Cain die tot zijn grote verbazing lachend op de foto staat. 'Don't look back' en andere instantklassiekers kan je hier beluisteren!)

25 - black & white
(De Korenmarkt by night.)

2 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes! Zelfportret met cactusje is heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's! Ik hou van de cactus, de smile en de black and white! :D

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!