dinsdag 4 maart 2014

Wishlist: dresses

Het is maart, wat betekent dat het galabal van Filologica er weer aan zit te komen. Vorig jaar was het feestje zeer geslaagd en elk excuus is een goed excuus om een kleedje te kopen, dus deed ik alvast wat inspiratie op.
1//een prachtig kleedje, dat ze ook in een niet-strapless versie hebben.
2//eveneens een prachtexemplaar, hoewel misschien iets minder geschikt voor een bal.
3//een simpel doch elegant kleedje, wie zin heeft in meer avontuur kan altijd voor dit of dit gaan.
4//b-e-a-utiful!
5//eveneens simpel, maar wel mooie bloemen.
6//ook eenvoudig, maar door de atypische snit ook een beetje speciaal.

Ik ben overigens ook op zoek naar een mooie blazer, daar kon Zalando me minder bij helpen. Tips, iemand?

1 opmerking:

  1. Ik (de echte anoniem) heb een prachtige blazer gekocht bij Esprit, al zeg ik het zelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!