donderdag 30 januari 2014

Ik had een hele blogpost gepland, vannacht, in mijn hoofd, maar net ontdekte ik het werk van Kris Tate en dat moet ik wel met jullie delen. De vrouw maakt namelijk prachtigmooie prints met onder andere beren in de hoofdrol. Ik bedoel maar.

Kris Tate
Maar waar ik het vandaag dus eigenlijk over wilde hebben, is een nieuwe blogreeks -- kwestie dat ik als het ware verplicht ben te bloggen. Ik dacht bij mezelf: waar ben ik vaak mee bezig? Mijn thesis is niet zo interessant (en daar ben ik nog niet genoeg mee bezig), dus ik dacht, ik maak van mijn lichte serieverslaving iets positiefs en gooi al mijn kennis in de groep. Je weet maar nooit of iemand nog op zoek is naar een goede, nieuwe serie om zichzelf volledig mee te verliezen. Strak plan?

2 opmerkingen:

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!