dinsdag 28 januari 2014

Ha!-erlebnis

"Jullie dansen hier écht, of wa?"

We dansen een uur of half elf gisterenavond, een uurtje nadat bekendgemaakt werd wie de Ha! van Humo had gewonnen. Het was (voor mij) (en de rest van de redactie) niet zo'n verrassing meer, aangezien er in de Humo van vandaag een interview met de winnaar staat. Ik heb nooit naar Safety First gekeken -- te veel Amerikaanse series om te bekijken, weet u wel -- maar in het filmpje dat getoond werd, zaten toch een paar grappige momenten.


Anyway, na het eten met bijbehorend dessert (gehaktballen van Balls & Glory, bij dezen goedgekeurd!) waren we dus écht aan het dansen. Voor een keer dat het goeie muziek is, moet je ervan profiteren, zeg ik altijd. Op het hoogtepunt van de dansvloer -- denk 'Freak out' en 'Crazy in love' -- stond er toch wel een vrouw of dertig op de dansvloer te dansen. De mannen stonden naar goeie gewoonte aan de bar of op het terras, Serieuze Gesprekken aan het voeren. 

Het was een "zenderoverschrijdend" feestje en ondertussen weet ik welk bekend volk ik moet uitnodigen als ik wil dat er gedanst wordt. Zo bleek (jm) toch over een paar moves te beschikken en danst een bepaalde BV "als een wilde koe" -- althans volgens een dierbare collega. Een andere BV danste dan weer "schattig" en zelfs de Oppersnor schuifelde in een paar danspasjes voorbij. Het was me het feestje wel!

Ik heb het al vaak gezegd, but I'll say it again: beste studentenjob ooit! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!