zaterdag 5 oktober 2013

Rood

Een lang tijdje geleden schreef ik hier dat ik, de vorige keer dat ik een lief had, had besloten om m'n haar rood te kleuren als ik terug single zou zijn. Wel, anderhalf jaar te laat is het zover: mijn haar is rood! Hieronder volgt een foto waarop je conveniently mijn gezicht niet ziet (ik ben er namelijk nog altijd niet uit of ik dat wel of niet wil) en mijn haarkleur toch een beetje (hoewel het rode fototoestel de show steelt). Mijn haar was ervoor gewoon bruin (ook wel mooi, daar niet van), nu is het roodachtig. Volgens L'OrĂ©al 'raspberry cupcake', volgens de kenners neigt het meer naar acajou. Maar in elk geval: het is anders! 
Laten we wel afspreken dat jullie de rest van m'n kamer gewoon negeren.

Als nieuwbakken redhead moet ik me natuurlijk gepast gedragen. Nog tips? Of zoals Bruce het zegt: it takes a red headed woman to get a dirty job done.

2 opmerkingen:

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!