donderdag 22 augustus 2013

Nog een photo challenge!

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, begint het hier weer akelig stil te worden. En precies alsof Elisse (nu ja, eigenlijk Sanne) mijn gedachten kan lezen, heeft ze een nieuwe photo challenge gelanceerd, voor september. Hoera voor jullie én voor mij, dus! 

Wie wil mee doen, dit zijn de thema's. Ga je dan ook even aanmelden op Bij gebrek aan beter, zodat Elisse je mooi kan oplijsten.

© Sanne
En voor degene die liever nu iets te doen hebben, vanaf vanavond is Lovendegem the place to be, want het is Boombalfestival-tijd. Hoera!

3 opmerkingen:

  1. Jeeeeej! Super leuk!
    Dankjewel hihi.
    Ik zet je erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh tof, ik ga jou ook volgen! :) (ik doe er trouwens ook aan mee)

    Neem deel aan de give-away voor het één jarig bestaan van mijn blog!
    http://leenphilips.blogspot.be/2013/08/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this little checklist! Thanks for sharing! Xo, M&K at brewedtogether.com

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!