donderdag 25 juli 2013

Adempauze

Het is hier de laatste tijd verdacht stil, en dat zal de komende twee weken ook zo zijn. Ik vertrek morgen namelijk naar Frankrijk voor twee weken, en heb geen blogposts voorbereid. Ik zal hier even ruimte laten voor algemene teleurstelling.

Gelukkig blijft het mooie weer nog even, dus is dit een excuus minder om voor de computer te zitten en niet naar buiten te moeten. En anders zijn er genoeg series om naar te kijken (Dexter! True Blood! Suits! Covert Affairs! Mistresses!) en te ontdekken (Chuck! Hart of Dixie! Once upon a time!). Jullie zullen niet eens door hebben dat ik weg ben.

Maar waarom was het dan de laatste tijd zo stil? Omdat ik het onwaarschijnlijk druk had, that's why. Met eigenlijk niet zo veel te doen. Ik ging nog een paar dagen logeren/babysitten bij mijn nicht, net als vorig jaar. Dit jaar bleven we echter voornamelijk thuis, maar het was niettemin gezellig. En daarna zijn de Gentse Feesten in alle hevigheid losgebarsten, hoewel het zo zonder lief of vriendinnen (want ze zijn allemaal op reis, zo lijkt het wel) toch maar alleen is. Vanavond nog een laatste keer en dan is het mooi geweest. Ondertussen heb ik (eindelijk) ook een jobje gevonden, dus geld om naar Amerika te gaan lijkt in orde te komen. Hoera! Verder trof ik voorbereidingen om in Frankrijk te kunnen werken aan mijn cadeautjes voor de blogmeet, waarvan dit een kleine teaser is:


Dan is het nu tijd om afscheid te nemen. Tot in augustus ergens! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!