vrijdag 12 april 2013

Time flies

Holy cow... Het is al bijna half april. Ik kan het echt niet geloven en dat heeft niet alleen met het uitblijvende lenteweer te maken. Ik heb het gevoel dat de dagen, weken en maanden gewoon voorbijgaan en ik erachter loop in de hoop ze in te halen. Mijn agenda is bij momenten ook overvol, want natuurlijk valt alles altijd in dezelfde week - of erger, op dezelfde dag. Verdeel en heers, mensen!

Dat het bijna half april is, wil ook zeggen dat ik al meer dan een halfjaar op kot zit ... en er dus over minder dan een halfjaar terug uit moet. Needless to say dat ik het ongelooflijk ga missen, mijn eigen stek en de absolute vrijheid die het met zich meebrengt. Zo midden in de stad zitten (ongeveer dan toch) is overigens echt wel leuk, zelfs al woon ik slechts twintig minuten (met de fiets) verder. Ik kijk al uit naar mijn eerste appartementje of huisje! 

In ander nieuws heb ik na lang nadenken en veel wikken & wegen besloten om me toch niet kandidaat te stellen voor scriptor. Niet dat ik geen Dilemma's meer wil maken of me niet wil inzetten voor het algemene welzijn van taal- & letterkundestudenten, maar omdat het dit jaar had gemoeten. Dit was (is) mijn jaar om de student uit te hangen, nu ik op kot zit en het studentenleven eindelijk ontdek. Als ik volgend jaar halftijds werk (ervan uitgaande dat ik ook effectief werk zal vinden) (want iets moet mijn reis naar Amerika betalen), is het misschien niet het beste idee om dat te combineren met het presidium. Maar ik blijf natuurlijk schrijven voor Dilemma (en Schamper)! 

Over twee weken ga ik trouwens een weekendje weg, met mamalief, naar Nantes. Tips? En om af te sluiten nog een mooi liedje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!