vrijdag 14 december 2012

Movietime (1)

Niet dat ik nu nog veel de krant lees - op kot is dat niet zo evident - maar ik heb zo de indruk dat er dit semester veel goeie films zijn uitgekomen. Films die ik wel wil zien. En dan heb ik het niet over Twilight  Breaking Dawn (part II), het boek is toch beter, of The Hobbit, en het boek zal hier ook wel beter zijn. Niet dat ik het gelezen heb. 
De films die ik wel wil zien heb ik hieronder even opgelijst, kwestie dat jullie ook weten wat doen tijdens de blok. 

Magic Mike
Ja, ik moet hem nog zien. En ja, naar 't schijnt is zelfs het verhaal best goed. Deze film is dus meer dan de blote (boven)lijven van Channing Tatum en Matthew McConaughey - die toevallig allebei al verkozen waren tot Sexiest Man Alive. Volkomen terecht, me dunkt.


**Update: Ondertussen heb ik hem gezien. En boy, Channing is nog niets van z'n danskwaliteiten verleerd. Of van z'n spieren verloren. En dan heb ik het nog niet over Matthew gehad. Lekker tussendoortje!

21 Jump Street
Opnieuw met Channing Tatum, mocht je er maar niet genoeg van krijgen. I know I don't, en The Vow is trouwens ook een hele mooie film. Net iets romantischer dan 21 Jump Street, die naar 't schijnt dan wel weer grappig is.


Looper
Met nog zo'n sexy man, Joseph Gordon-Levitt. Al zal hij er in Inception (geniale film!) beter hebben uitgezien, aangezien ze hem hier lichtjes digitaal hebben bijgewerkt om meer op z'n oudere zelf Bruce Willis te lijken. Als dat ons maar geen nachtmerries oplevert.


Maar voor een van die films op magische wijze op mijn laptop beland (ahum), ga ik vanavond naar The Broken Circle Breakdown in Concert. Yiehaa! En ja, dat doe ik uiteraard in style. Met cowboylaarzen, dus.
(Wie trouwens nog zin heeft in een avondje country als in de film, moet nog even geduld hebben. Tot begin augustus, wanneer ze op Dranouter staan!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!