donderdag 22 november 2012

Vraagstuk

Maandag was ik onverwacht vroeg thuis van Paulien Cornelisse (die overigens écht grappig is), dus besloot ik om nog maar eens een film te kijken. Het werd My Girlfriend's Boyfriend (aangenaam tussendoortje met verrassende twist op het einde, verder niets speciaals) en weer stelde ik me vragen over dat grote vraagstuk: love, and how to find it. Ik weet wel, het is natuurlijk een film, maar die moeten toch ergens op gebaseerd zijn? In de film daten de hoofdpersonages zomaar en worden ze daarna verliefd op elkaar - how convenient. Natuurlijk was er wel [iets] voor ze gingen daten, maar moet er niet meer zijn dan zomaar [iets]? 

Ze zeggen dat je niet op zoek mag gaan. Dus ga ik niet op zoek. Wat ik wel doe, is gewoon alles. Ja, ik ga naar de eerste redactievergadering van Schamper. Ja, ik ga mee naar Marrakech met Filologica. Ja, ik doe mee aan een focusgesprek voor een vriendin. Ja, ik wil komen helpen op een receptie voor een bende germanisten - toegegeven, de boekenbon van €25 hielp ook wel bij die laatste. En ja, ooit zal ik wel the love of my life tegenkomen (zo ben ik wel). En in tussentijd prop ik mijn agenda maar vol met allerlei activiteiten. 

2 opmerkingen:

  1. Op Erasmus gaan kan helpen. Heeft bij mij toch geholpen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer genoeg kan ik met mijn ingewikkelde studeerplan niet op Erasmus :( Maar ik ga in elk geval naar Amerika, dus wie weet! :)

      Verwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!