zondag 14 oktober 2012

Mysterieus

Vorige vorige week donderdag (een uiterst drukke donderdag, overigens) na de notenleer besloot ik aan mijn sociale leven te werken en nog mee te gaan met de al begonnen rondleiding door Gent. Dat ik al mijn hele leven in Gent woon, is maar een klein detail. Ik heb dan ook een keimooi plekje ontdekt met zicht op de achterkant van het Gravensteen - te onthouden voor als ik nog eens een lief opscharrel. 

Na de wandeling mochten we op kosten van Filologica gaan opwarmen in het stamcafé en daar raakte ik aan de praat met een jongen (kerel? dude? gast? man?). (Ik moet hier toch wel even vermelden dat ik in shock was - en nog altijd ben - toen hij zei dat hij met zijn auto van zijn kot naar de Blandijn kwam. Zeker toen ik ontdekte dat beide op ongeveer een kilometer van elkaar liggen. Da's gewoonweg belachelijker dan ik die op kot ga! Maar goed, dat even tussen haakjes.)

Hij bleek uit de buurt van Leuven te komen (alsof ik dat zelf nog niet door had, met zo'n accent) en we hebben nog een uur of wat zitten praten over vanalles. Kortom: het was leuk. Al kan ik hem nu, ondanks al mijn internetskills, niet meer terugvinden. Krijgen we weer zo'n situatie als met mijn knappe Amsterdammer? Ik hoop van niet. Hij zit ook op de Blandijn - tenzij alles gelogen is en hij een fake identiteit had, omdat zijn ware identiteit (CIA-agent) niet ontdekt mag worden. Dat zou wel verklaren waarom ik hem nergens terug vind... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!