woensdag 19 september 2012

Crazy

Wat een crazy day was het gisteren. Ik ben namelijk officieel verhuisd naar mijn kot. Hoera! Ervoor had ik een afspraak bij de tandarts, waarvoor ik 's nachts badend in het zweet al een paar keer voor wakker was geschoten, maar gelukkig was het niet zo erg en viel het stiekem misschien een beetje mee. Ik heb het zelfs overleefd, en al. Hoera! Gisteren moest ik dan ook nog een interview afnemen over Tumult.fm (voor de studenten onder jullie: vanaf 26 september een online platform waarop grote en kleinere cultuurhuizen vertegenwoordigd zullen zijn. Spread the word!), assisteerde ik bij de photoshoot erna (geen interview zonder foto's) en stapte ik buiten met een tattoo. Een fake, gelukkig. Daarna had ik vioolles en dáárna ging ik nog naar een vriendin. Mijn eerste nacht alleen op kot begon dus maar laat. Ik ben ook geen spinnen tegengekomen (hoera!) en niet uit mijn bed of van de trap gevallen op weg naar de wc. Klinkt veelbelovend, dus. Ondertussen staat er ook eten op mijn kot, meer dan alleen water, melk en cornflakes. Hoera! 


[Op de foto zie je overigens ook nog een deel van mijn ultrahip zeteltje. Hoera!)

1 opmerking:

  1. dat zeteltje zegt: Kom in mij zitten, over een week!
    'k Zal dat dan maar moeten doen zeker...

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!