zaterdag 15 september 2012

Te koop: oorbellen

Voila, iets dat ik van mijn to do-list kan strepen. Hoera! Toen ik voor mijn verjaardag zo'n oorbellenrekje kreeg en niet al mijn oorbellen daaraan konden hangen, werd al snel duidelijk dat ik een probleem had. Een oorbellenverslaving, zo je wil. Ondertussen kan ik met trots meedelen dat het laatste paar dat ik kocht, dateert van de Gentse Feesten en ik ze al veel heb aan gedaan. Applaus! 

Mijn teveel aan oorbellen dus, die ik maar ga verkopen. Kan ik er niet mee naar Amerika, dan kan ik er misschien het laatste Sookie Stackhouse-boek van kopen. En het gaf me natuurlijk iets te doen. 


Wil jij een paar van bovenhangende oorbellen? Hier is wat je moet doen!
  1. Kies hier welk paar je wil en mail het mij samen met je adres op pebblyn(at)gmail(dot)com. 
  2. Van mij krijg je een mail terug met verdere informatie
  3. Eens alles in orde is, stuur ik ze op!
Hoeveel kosten die oorbellen nu? Wel, klik hier en you'll find out! De prijs is enkel de prijs voor de oorbellen, ik reken er nog verzendingskosten (de prijs van een postzegel, €0,65) bij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!