donderdag 7 juni 2012

Duimen

Morgen is mijn examen maar van ondergeschikt belang, want Anoniem heeft een sollicitatiegesprek! En niet zomaar een sollicitatiegeprek, nee, een sollicitatiegesprek bij het bedrijf (kan je dat eigenlijk een bedrijf noemen?) waar ze heel graag (echt héél graag) wilt werken. En nu zou het dus kunnen lukken.

Gezien ik examen heb op het moment van het gesprek (half 10) en ik dus maar met een duim kan duimen, moet ik mijn tenen inschakelen. Maar daar rees een vraag: hoe noem je dat, duimen met je tenen? Gewoon tenen? Teenduimen? Duimtenen? Ik weet het niet, zij wist het ook niet en nu zitten we hier. Iemand?

**Update: Ze heeft 'm!

1 opmerking:

  1. oooh, da 's keilief van je! :D
    Dankjeweeeeeeeeeeeeel!

    (wow, ik moet hier bewijzen dat ik geen robot ben, en hun foto's vergemakkelijken er niet op, nu ook al met foto's van huisnummer plaatjes :o hopelijk is 't morgen niet zo moeilijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!