dinsdag 5 juni 2012

Blokblog #6

Nu ik al meer dan de helft van mij examens heb afgelegd, volgt hier een (korte) update. Ik heb dus al meer dan de helft van mijn examens afgelegd. Woehoew! De twee examens van Letterkunde IV, en dan vooral het mondelinge, gingen best wel goed. Visuele cultuur en Inleiding tot taal- & tekststructuren gingen, om het evenwicht te behouden, dan weer een stuk minder goed. Gelukkig ging Taalkunde II dan weer wél goed (ik denk zelfs dat ik de strikvraag vakkundig heb ontweken!). Tijd voor rust en applaus, me dunkt.

Om volop te genieten van mijn namiddag vakantie besloot ik de Veldstraat in te trekken en scoorde ik daar (onder andere) dit schattige tasje (om mee uit te gaan, obviously, omdat ik zoveel uitga) met de cadeaubon die ik voor mijn verjaardag kreeg. Nog eens dankjewel, dus!

En om af te sluiten, nog een (lieve) quote van de broer. Omdat hij soms toch wel lief kan zijn. Soms.

Jij bent toch echt wel het bloemetje in huis, hé!

(Mijn truitje kan er voor iets tussen gezeten hebben. Er staan namelijk bloemetjes op. Veel bloemetjes.)

1 opmerking:

  1. thank god dat ik niet heb bijgedragen aan die bon maar iets kocht voor je...
    ROZE????

    ...Maar je wint me terug voor je blog, proficiat daarvoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!