donderdag 3 mei 2012

Helaas pindakaas

Gisterenavond kreeg ik een (lang)verwacht telefoontje van de nieuwe praeses van Filologica (van welke studentenvereniging anders, vraag ik me zo af), die me meldde dat ik helaas niet tot nieuwe scriptor was verkozen. Jammer. Aan de ene kant vind ik het oprecht jammer, omdat ik het wel leuk en cool en zo gevonden zou hebben, maar aan de andere kant is het misschien ook een (kleine) opluchting, dat ik nog even die huismus kan blijven die ik (doorgaans) ben. 
Het enige nadeel is dat ik volgend jaar nu wel zelf voor m'n sociale leven moet zorgen. Nu ja, eerst een kot vinden.

In ander nieuws: het ex-lief en ik gaan vanavond samen naar Alex Agnew (mijn kerstcadeau van hem, remember?). Het gesprek dinsdag om af te spreken verliep vlot, dus ik veronderstel dat vanavond geen problemen zal geven. Er mogen natuurlijk altijd kaarsjes opgestoken worden en gedachten uitgegaan worden naar mij, maar hou die anders voor tijdens de examens. Dan zal ik ze harder nodig hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!