dinsdag 1 mei 2012

Blokblog #3

Help. Het is al mei. Dat betekent dat ik over exact vier weken mijn eerste examen heb. Vier weken, zoveel zijn dat er niet meer. Dat zijn drie lesweken waarin mijn leven onmogelijk druk lijkt en een inhaalweek waarin veel in te halen valt. Help.

Maar ik blijf rustig. Hoewel mijn examenrooster (althans de eerste vijf examens) de hel is (en ik die dacht dat het niet erger kon dan vorig semester), heb ik er vertrouwen in. Geen idee waarom. Geen idee of dat vertrouwen gegrond is. Geen idee hoe ik dat vertrouwen zal waarmaken. Maar het zal me lukken. En uiteindelijk, of ik nu een of twee herexamens heb... Dat valt ook best nog mee. 

Mijn samenvattingen zijn ongeveer up-to-date, ik probeer tussendoor al echt te blokken (maar dat is vreselijk vreemd en moeilijk, als je nog lessen hebt. Geen aanrader) en mijn Middelnederlandse teksten zijn toch al in mijn (tijdelijke) bezit. Maar de examenstress is er nog niet. Ik heb niet door dat het binnenkort al examens zijn, waarschijnlijk omdat het normale mei-weer er nog (lang) niet is. Bij dezen een warme (heb je 'm?) oproep aan de zon om haar niet te laten kennen en ons te verblijden. Tot eind september, graag.

In tussentijd alvast veel moed aan alle blokkers. We can do it!


1 opmerking:

  1. Een klein paniekske is hier anders wel op z'n plaats... en omdat jij het niet hebt, zal ik het even ten berde brengen:
    "Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nog maar 4 (VIER!) weken???!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!