zaterdag 21 april 2012

Vandaag maakte ik een brownie. Niet zomaar een brownie, een niet-ingezakte brownie! Wie mijn blog al langer dan vandaag (of een paar maanden) leest, weet dat al mijn brownies de neiging hebben om in te zakken. Blijkbaar is de truc om echt cacaopoeder te gebruiken in plaats van Nesquikpoeder. Ik voel me zoveel slimmer vandaag.

Ook heb ik de knoop doorgehakt: vanaf woensdag (of zoiets) ben ik officieel kandidaat (als ik mijn motivatie en dergelijke heb opgestuurd) om een van de nieuwe scriptoren van Filologica te worden volgend jaar. Spannend. Nu alleen hopen dat ik de enige kandidaat ben, anders moet ik nog winnen ook. En een goeie motivatie schrijven...

Verder mag ik hier wel even stoefen over de lay-out voor het groepswerk rond Music-Hall van onze geliefde Paul. Het ziet er waarlijk prachtig uit! Hopen dat de lay-out mijn weinige inbreng in de discussies wat kan compenseren. It should, want de lay-out is echt wel magnifiek. Vonden ook mijn groepsgenoten.

Nog meer teksten, want gisterenavond was het de Gentse voorronde (prijsuitreiking) van Write Now. Het toeval wil dat ik daar aanwezig was, omdat ik had meegedaan met de wedstrijd. Helaas heb ik niet gewonnnen (de timing was ook wat onfortuinlijk), maar de winnares verdient het in elk geval. Tussendoor konden we ook genieten van de presentatie door (dichter) Stijn Vranken, een mini-interview met auteur Maarten Inghels en een muzikaal tussendoortje van Anna Rune. Volgend jaar doe ik gewoon opnieuw mee, met een betere tekst. 

Veel ander nieuws is er vandaag niet te melden. Vanavond zie ik (normaalgezien) het ex-lief terug op Latjughan (met EmBRIO en Sakura. Wie niets te doen heeft, moet dus zeker afkomen!) en ik ben benieuwd. Benieuwd hoe ik daarop ga reageren (of niet), benieuwd wat en hoeveel het me doet. Dat wordt spannend, vanavond...
[**Update: uiteindelijk bleek het helemaal niet spannend te worden, want het ex-lief bleek ziek. Typisch.]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!