zaterdag 17 maart 2012

[wijvenweek] Super-me to the rescue!

Voor dit bericht had ik geen idee waarover ik het moest hebben. Dat is meteen de reden waarom het lang duurde voor het online stond. Vandaag moeten alle wijvenblogs het hebben over iets waarop we oprecht fier zijn. Dus vertellen over iets waarin ik écht keigoed ben. Maar waarin ben ik echt keigoed?

Ik kan best wel goed desserts maken - zolang het beperkt blijft tot chocomousse en brownies (en her en der iets nieuws).
Ik kan best wel goed schrijven - zolang de inspiratie er is en ik weet waarover ik moet schrijven (zonder dat het te verplicht wordt).
Ik kan best wel eens creatief zijn - maar niet op de momenten dat het het meeste nodig is (als dat ooit nodig kan zijn, creatief zijn).
Ik kan best wel goed luisteren - maar daarover kan ik eigenlijk niet oordelen (dat moet u aan de vriend(inn)en/het lief vragen).
Ik denk dat ik best wel goed kan dansen - afgaande op het feit dat jongens me voor een tweede keer komen halen om te dansen (en dat het lief ook nog met mij wil dansen).

Ik denk dat ik hieruit kan besluiten dat ik vooral goed ben in onzeker zijn. Iets waarvoor ik jaren heb geoefend, mind you. Maar het lief vindt dat maar niets en onder lichte dwang probeer ik dan ook minder onzeker te zijn. Vraag het me op de volgende editie van Wijvenweek nog eens. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!