zondag 18 maart 2012

[wijvenweek] Inhaaldag

Deze week deed ik - verrassend genoeg - nog andere dingen naast wijvenposts schrijven. Zo genoot ik intens van de eerste lentezon (zelfs zo intens dat ik luisterde naar mijn innerlijke duivel en buiten zat te lezen in plaats van naar de les te gaan). Ook bezocht ik samen met klasgenoten en een overijverige assistent het Letterenhuis in Antwerpen, wat overigens echt een aanrader is voor iedereen die ook maar een beetje geïnteresseerd is in Vlaamse literatuur vanaf de 18de eeuw. 

Maandagavond ging ik luisteren naar Aurelia (de gekke Tom Theuns en de nog gekkere Aurélie Dorzée) in Trefpunt. Wie ooit de kans krijgt om die te zien: zeker gaan. Het is experimentele folk, met viool, gitaar, raar gezang en af en toe een trompetviool. 
Verder ging ik tussendoor ook nog naar de les, kocht ik een keicoole zonnebril en ging ik voor het eerst in tijden weer eens babysitten.

Ook las ik het vreselijke nieuws van het busongeval in Zwitserland en kan ik hierover enkel zeggen dat ik alle betrokken families ongelooflijk veel sterkte wens. Zoiets zou niemand mogen meemaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!