woensdag 21 december 2011

Voor de ideale winteravond...

Althans, dat beweert mijn Secret Santa toch. Toen er gisterenochtend nog steeds geen pak in de bus zat voor mij (of het laatste kerstcadeautje voor mama, dat wordt spannend!) stak ik het al op de post. Ik bedoel, 't is niet omdat ze officieel pas morgen staken, dat ze ervoor geen pakjes kunnen achterhouden. Groot was dan ook de schok toen broerlief opeens mijn kamer binnenkwam met een doos waar hij zelf in zou passen. Ik was ondertussen naarstig literatuurgeschiedenis aan het studeren, dus ik was even geïrriteerd. Maar die irritatie verdween als sneeuw voor de zon toen ik besefte dat het van mijn Secret Santa kwam. Yay!

(Helaas ben ik een foto vergeten te nemen van het pak(je) zoals ik het opendeed. Voornemen voor 2012: meer foto's nemen! Misschien kan ik daarom subtiel een fototoestel vragen voor mijn verjaardag... 21 en zo, dat mag toch iets speciaals geven.)

Anyway, zo blij als een klein kind deed ik mijn pakje open en wat zat daarin? Alles wat je nodig hebt voor een ideale winteravond met je lief, al zeg ik het zelf! 
  • twee tassen (ideaal voor op kot volgend jaar!) met twee chocoladestokjes in
  • een mooie fles melk (echt een mooie! Foto komt later nog)
  • een lekker warm fleecedekentje (zwart, maar dat wordt nog wel gepimpt)

Ideaal dus. Jammer alleen dat het lief & ik tegenwoordig niet zoveel tijd meer hebben (blok en zo)... Hoe lang zou die melk houden?


PS: Als iemand geïnteresseerd is in wat mijn slachtoffer gekregen heeft, klik dan hier. Wees wel gewaarschuwd: het is niet zo origineel als sommige andere cadeautjes. Maar we doen ons best. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!