donderdag 22 december 2011

Ik ging shoppen en nam mee...

De afgelopen week ben ik veel te veel naar 't stad geweest. Gent city, welteverstaan, niet 't Stad (being Antwerpen). (In mijn persoonlijke opinie is Gent toch net iets leuker en gezelliger dan Antwerpen, maar wie ben ik om al die dikke nekken tegen te spreken?) Ik ben dus veel gaan shoppen. Maar het heeft vruchten opgeleverd! Zo zijn niet alleen al mijn kerstcadeautjes in orde (yes! driewerf hoera! vreugdedansje!), maar heb ik ook een nieuwe (mooie) (prachtige) jas, mét kap, rode nylonkousen (note to self - in Veritas hebben ze er in allerlei kleuren) en nieuwe mascara & eyeliner (kan ik de vrouw in mezelf (eindelijk) loslaten - kuch). Nadeel is natuurlijk dat ik volgende week nu geen excuus meer heb om even over & weer te gaan, als pauze van het blokken. Daar moet ik nog iets op verzinnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!