vrijdag 18 november 2011

Deze week begon wat langzaam, kreeg dan bezoek van dinsdag-dipdag maar belooft toch nog een leuke week geworden te zijn. Ook een leerrijke week! Zo leerde ik:

  • dat Donald Duck ooit nog meegespeeld heeft in een nazipropagandafilmpje (de verrader!);
  • dat de nieuwe Dilemma ideaal is om uit te lezen tijdens Inleiding van de voornaamste moderne literaturen;
  • dat mijn kapitein Blauwbaardspul nog steeds hot is;
  • dat het moeilijk maar mogelijk is om een geschikt kerstcadeau te vinden voor het lief;
  • dat mama soms absurde dingen kan uitkramen;
  • dat papa zich kan redden zonder gemaakte koffie;
  • dat papa het elektriciteitnetwerk gemakkelijk verwart met het internetnetwerk;
  • hoe ik een deftige Tarte Tatin kan maken (met dank aan Jeroen Meus).
Wat ik hoop niet te leren het komende weekend is:
  • hoe ik het snelst alle kindjes kan nemen en wegvluchten van de gigantische spin (jaha, zaterdagavond is babysitavond!);
  • hoe ik een verjaardag verpest door een gigantisch slaaptekort, veroorzaakt door stress als het gevolg van hele dagen niets doen. Dipjes, iedereen heeft dat wel eens. Ik hopelijk niet meer deze week!
Want, jaha, november is de maand van de verjaardagen. Zeker de buurt van 14 november, wat exact 9 maanden (= de gemiddelde duur van een zwangerschap) na 14 februari komt. Toeval? Didn't think so... Ook het lief kan ervan meespreken, want die arme stakkerd wordt maandag 20. Ook m'n maatje en zumbadude zijn jarig geweest/binnenkort jarig (en geven daarom een feestje volgende week. Wat moet 'k aan?!) En, om maar mee te doen met de rage: over een luttele twee maanden ben ook ik (intussen) jarig geweest. Spannend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!