zondag 6 november 2011

Boekenzo

Nog t.e.m. 11 november (Wapenstilstand enzo) is er het literaire hoogtepunt voor boekverslaafden zoals ik: de Boekenbeurs in Antwerpen. Door mijn verslaving moest ik wel gaan (je bent verslaafd of je bent het niet) en ik ben lichtjes gefrustreerd terug gekomen. Al die boeken die ik wil lezen! Had ik maar tijd ook... 
'k Heb me nog goed ingehouden en slechts vier boeken gekocht/laten kopen die ik met Sinterklaas of dergelijke krijg. Hopelijk weet ik tegen dan waar ik ze kan zetten, want mijn boekenkast is een beetje overvol. 

Voor mensen die boekenideeën nodig hebben/wel tijd hebben om te lezen...
Ik kocht:
  • Fallen + Torment + Passion - Lauren Kate (helaas weer een serie, ook in de lijn van Twilight en Evermore - vermoed ik - maar oh zo verslavend...)
  • Brieven aan Doornroosje - Toon Tellegen (omdat Doornroosje nu eenmaal mijn favoriete prinses is en inzicht hebben in mannelijke breinen, ook al is het die van de prins, is altijd handig)
Ik stak in mijn gsm om te onthouden voor later:
Aanraders zijn overigens altijd welkom! Hoewel ik pas vanaf eind juni terug tijd zal hebben om normale boeken te lezen (lees: echt moderne boeken) (en stiekem een beetje in februari ook, maar 'k heb genoeg boeken om die week te vullen)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!