vrijdag 4 november 2011

Een beetje liefde

Toen mijn broer, helemaal eenzaam in de herfstvakantie, voor de zoveelste miljoenste keer een spelletje zou spelen op de computer, vroeg ik of hij nu écht niets anders te doen had. Dat bleek niet het geval, dus stelde ik voor dat hij met Lego zou spelen. Iets maken enzo. En toen hij vroeg wat hij dan wel moest maken, stelde ik - maar aan één ding denkend - een hartje voor. Zo geschiedde.


Nog een leuke quote van diezelfde broer, overigens. Gisteren was hij mij, huisvrouw-in-spe, aan het uitleggen waar ik de kauwgom kon vinden in de vernieuwde Delhaize:
"Die staat waarschijnlijk bij het snoep, in de rij met het bordje 'snoepgoed'. Wel raar, want de rij ernaast heeft een bordje 'snoep'. Of was het 'soep'...?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!