zaterdag 17 september 2011

Op naar de zon!

Nu het vakantiejobben er ein-de-lijk op zit en de mediatheek er weer prachtig bij ligt, is het tijd voor de voorbereidingen voor Kreta! 

*even plaats voor gejuich/gevloek/uitspraken van jaloezie*

Face it, dames en heren, ik heb er lang en hard genoeg voor gewerkt. Ik heb er recht op. En ik heb er zin in! Mijn checklist is alvast gemaakt, de kleren die ik zou kunnen meenemen liggen al op het bed (er moet nog duchtig in worden geschrapt - een beetje zoals een bap) en van het vriendje wordt vanavond afscheid genomen.
Het vriendje dat me, even terzijde, alweer aangenaam verrast heeft. Gisterenochtend om 7u15 stond die lieverd al in m'n kamer, klaar om m'n ochtend een beetje beter te maken - hoewel, die was al goed want het was m'n laatste werkdag! 

Kreta, dus. We hebben al even gekeken wat we allemaal zeker willen doen en dit is wat de lijst gehaald heeft:
  • Chersonissos zelf ontdekken (zowel het dag- als het nachtleven)
  • Knossos (dûh)
  • Heraklion (de hoofdstad van Kreta, kan niet anders dan goed zijn)
  • Agios Nikolaos (een mooie kuststad in de buurt - zo zijn er wel meer) en eventueel Spinalonga (een eilandje voor Kreta dat er de moeite uitziet)
  • het strand/hotelzwembad
Kortom, het wordt een fijne, afwisselende vakantie. En over een dertigtal uur ben ik er! Yes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!