vrijdag 10 juni 2011

Examen 2.0

Ondertussen een minder desastreuze les van PR5 en een succesvolle bap-meeting later en het is alweer vrijdag. De dag waarop, voor de folkies, het Damadafestival begint (waarbij ik dus duidelijk niet aanwezig ben) en de dag waarop, voor de overige muziekliefhebbers, Gladiolen begint (waarbij ik dus duidelijk ook niet aanwezig ben). Het wordt een heel fijn weekend, met een kotenjacht (niet voor mij) en een wanhopige wachtzaaltijd terwijl mijn dierbare, voorlopig nog steeds comateuze laptop gereanimeerd wordt - hopelijk succesvol.

Vandaag kregen we dan (eindelijk) meer uitleg over ons enige, laatste en hopelijk geslaagde examen van PR5. Aangezien we in PR5 niets theoretisch leren maar volop mentale rollenspelen spelen (en vooral veel praten), is het examen ook een rollenspel. Een echt, deze keer, dat we in groepjes van vier of vijf moeten voorbereiden. Hip hoi!
Gelukkig is mijn creativiteit niet helemaal verdwenen en begon ik me al allerlei scenario's voor de geest te halen... Het leuke is wel dat er een storend element moet inzitten (ahja, anders kan je je leerkrachtige vaardigheden niet tonen!). Wat een stelletje weirdo's zijn dat toch, die lectoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!