woensdag 8 juni 2011

Bah.

Gisteren was het een dag die - tegen alle verwachtingen in - meeviel (en zelfs lekker was), vandaag was het een horrordag. Het begon vanochtend al, toen ik (veel) te vroeg wakker werd en dus meer dan tijd genoeg had om me rustig te douchen en wat serietjes te kijken. In de namiddag hadden we drie uurtjes les over sollicitatiebrieven en cv's, waarvoor onze laptop vereist was. Ik haal hem uit mijn (overigens übercoole) laptoptas, klap hem open en ... geen reactie. Hij weigert op te starten en is dus ietwat comateus. Na 2,5 uur complete tijdverspilling (schrijf in deze moderne tijden maar eens een sollicitatiebrief met pen en papier) bleek dat het hoogtepunt van de les (een rollenspel-sollicitatiegesprek) uitgesteld werd naar de volgende les en kon ik eindelijk naar huis, in alle rust rouwen om mijn laptop. Tenzij er dit weekend, wanneer de chirurg van dienst even een examenvrije periode heeft, een mirakel gebeurt, that is.

Nee, geef mij gisteren maar. In de voormiddag een workshop "Hoe omgaan met grensoverschrijdend gedrag van leerlingen" die niet alleen immens populair maar ook nog interessant bleek te zijn. Na een ontspannende lunchpauze waarin ik eindelijk een waardige vervanger vond voor het halve paar oorbellen dat 'k drie jaar geleden verloor, had ik dan nog een workshop over mindfulness. Mind you, het zweverige valt goed mee en de ondertitel was "Omgaan met stress", wat me wel interessant leek. Het viel best mee, maar het was het blijde weerzien dat de les pas écht leuk maakte. En achteraf had 'k dan nog een date met anoniem, die na een lekkere, Mediterraanse maaltijd ietwat in mineur eindigde (boe @regen!).

Voor de geïnteresseerden: onze bachelorproef is succesvol ingediend, zowel digitaal als geprint, mét werkende cd-roms, cd-romhoesjes en een getekend titelblad. Yes!

3 opmerkingen:

  1. omg, daar staat dat studenten op vertoon van hun studentenkaart 20% korting genieten *mep*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het ook. Onthouden voor de volgende keer en dan 40% korting eisen? ^^

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!