vrijdag 20 mei 2011

Wat een week.

Afgelopen maandag begon ik mijn voorlaatste (voorlaatste!) stageweek op het leerlingensecretariaat. Een welkome afwisseling, zo bleek, want geen voorbereidingen nodig en nog minder lastig werk. Bijna helemaal geen werk, kwam later uit. Mijn grootste taak is 's ochtends en 's namiddags het eerste uurtje de afwezigheden te bevragen en in te voeren in het systeem. De rest van de dag is een mengeling tussen allerlei taken voor de school uitvoeren en werken aan mijn (onze) bachelorproef. Jaha, deze week heb ik al meer gewerkt aan de bap dan de afgelopen drie weken samen. Yiehaa!

Verder zet ik mijn weekend in met een avondje uit naar de heer, ons aller gekend, Bart Peeters!
(even ruimte voor applaus)
Helaas (en dat wist ik, toen 'k de tickets bestelde ook wel al, maar ja... Bart Peeters!) is er vanavond ook een Boombal Intiem (met o.a. Naragonia). Misschien moet ik hopen dat den Bart vroeg genoeg klaar is met zingen dat 'k nog kan gaan dansen ook, wie weet? Maar dan zitten we natuurlijk weer met het outfit-probleem. Wat is zowel Bart Peeters- als Boombalproof?

Gelukkig eindigt de werkweek voor mij nu zo ongeveer (4 minuten geleden dus) en heb ik zodoende nog voldoende tijd om m'n kleren bij elkaar te rapen. Anders wordt het opnieuw een Facebookonderwerp, zoals eergisteren ook het geval was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!