dinsdag 24 mei 2011

Gejuich

Hier zit ik alweer, quasi werkloos. Vandaag vulde ik de aanwezigheden in en aan, printte ik rapportoverzichten voor de tweede graad (toch behoorlijk veel rode cijfertjes!), printte ik iets voor mijnheer De Directeur, beantwoordde ik een ap-mailtje en herwerkte ik m'n eigenste bap. Nu moet ik nog een kwartier wachten voor er weer iets van werk te doen is, namelijk de kassa in de refter (speeltijd e.d.).
Helaas moet ik naar de wc, maar is er hier niemand te bespeuren met een sleutelbos... Jammer!

Verder moet ik jullie nog updaten over mijn weekend. Het was leuk! Vrijdagavond hadden we eerst een ontmoeting (helaas niet zo persoonlijk als we gewild hadden) met de heer Peeters, Bart. Hij maakte er een feestje van in het Capitole en wij dansten gewoon vrolijk mee. Achteraf ben ik nog gaan dansen op het Boombal Intiem, dat toevallig dezelfde avond lag. Hierbij wil ik mijn op-de-hoogte-houder nogmaals bedanken! Op dat BBI arriveerde ik tijdens de laatste dansen van Naragonia en danste ik voluit op de zoete klanken van Wouter Vandenabeeles viool en zijn friend zijn gitaar. Prachtig!
Zaterdag treinde ik, na de laatste huiswerkbegeleiding (juich!) en het ineenzetten van het lessenpakket (juich²!), met m'n BAP-genootjes naar Waregem om onze BAP te bespreken (nogmaals bedankt!). Ondertussen is die dus alweer aangepast, nadat 'k er zondag keihard aan werkte (juich³!).

2 opmerkingen:

  1. Haha, jeuj!
    Het gitaar meneertje heet Jeroen Knapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel meer dan een ap-mailtje beantwoord hé, zo'n 1000 :D waarvoor dank!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!