dinsdag 3 mei 2011

Vanochtend was het zo ver. Vanochtend sloeg ik de laatste pagina om van het (opeens spannende) Dead until dark. Ja ja, lezers, ik ben erin geslaagd het mangoboek uit te krijgen en ben dan maar meteen begonnen in het eerste True Blood-boek. De fangbanger in mij kan niet wachten tot de volgende delen in mijn bezit zijn! "Laat die boeken maar komen!", zeg ik dan.
Wat best wel grappig was: toen ik net begonnen was in Dead until dark, las ik een post van Plutomeisje, dat zij in de paasvakantie meteen alle Sookie Stackhouse boeken had uitgelezen. Great minds think alike!

Voor de geïnteresseerden, mijn huidige stage loopt op de Steinerschool en hij verloopt goed. Voorlopig is mijn enige (grote) werkpunt dat m'n tempo te laag ligt. Geen idee hoe dat komt, aangezien ik doorgaans een van de snellere ben. Niet in het lesgeven dus! Maar bon, nog anderhalve week te gaan en dan moet ik maar eens terug beginnen bappen. Zes juni in te leveren enzo...

Nog iets handigs voor de dames onder jullie: vandaag ging ik een paar panty's kopen (geen volledig zwarte, eerder sexy zwarte). Blijkbaar is de maat die op de verpakking staat bedoeld voor de lengte van de benen. Ik hoor velen gniffelen, maar dit wist ik dus niet! Nu wel, en 'k moet zeggen dat 'k eens blij ben met m'n L. Hopelijk gedaan met onderbroeken over de panty's trekken! (Ik hoor de heren nog harder gniffelen, maar zeg nu zelf: liever een pantydragende date die de hele tijd bezig is met haar panty's of liever een pantydragende date die de hele tijd bezig is met het doel van de date, met name uzelf? Ik dacht het wel...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!