zaterdag 30 april 2011

Zoals vele anderen ook hier een (kort) stukje over het Huwelijk van de Eeuw. Namelijk hetgene dat gisteren plaatshad in Londen, meer bepaald in Westminster Abbey. Het huwelijk van Kate & William, uiteraard! Helaas kon ik door stagebezigheden de vele specials rond het huwelijk niet bekijken, maar gelukkig spendeerde het nieuws voldoende tijd aan het huwelijk.
Wat ik ervan vond: saaie mis (maar dat zijn ze allemaal), mooi kleed van haar (zowel de bruid als het opperbruidsmeisje), iets minder pak van hem (William), hoewel dat van de andere hem (Harry) wel mooi was. De auto waarin de kersverse hertog zijn hertogin vervoerde vond ik onwijs zalig de max, zo'n auto wil ik ook op mijn grote dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!