woensdag 6 april 2011

Triomf

Vandaag was het een rustige dag voor mij. Even niet observeren op een of andere rare school met rare gewoontes, maar nog eens de berg opfietsen (en toch een kwartier te vroeg zijn) voor een afspraak met mijn medebapster 1 (2 kon niet komen) en onze promotors. Inderdaad, meervoud. De heer promotor is blijkbaar na de vakantie afwezig tot het einde van het schooljaar, dus neemt mevrouw promotor het over. Of het een verbetering is, daar zijn we nog niet uit. Zullen we wel merken aan de punten zeker...? Meneer promotor beloofde ons wel dat hij ons resultaat zéker nog zou lezen als het af was. Wat een belofte...

Daarna werd de dag gelukkig steeds beter! Na 't eten mocht/moest ik met broerlief naar de stad (wat een straf in dit prachtige weer!) om van gsm-operator te veranderen (voor de critici & geïnteresseerden: van de ene geldopslorpende operator naar de andere - waar zijn de Neveneffecten als je hen nodig hebt?!) bij een of andere hippe doch vriendelijke sales executive met een rare naam.
Omdat mama ons verbood om te snel terug naar huis weder te keren, besloten we even rond te hangen in de Fnac. Tot broers grote vreugde hadden ze er het computerspelletje van de zevende Harry Potter (deel 1), maar nog groter was zijn vreugde toen hij even later Star Wars III ontdekte (eveneens als computerspel).
Mijn vreugde was echter het grootst, toen ik The Rogue Hunter ontdekte (voor de volgers: ja, da's van Lynsay Sands en ja, 'k heb daar al een aantal boeken van), en even later het eerste boek van de Sookie Stackhouse-novels (voor de kenners: ja, da's die van True Blood). Ik was als het ware extatisch, uitzinnig van geluk en noem maar op.
Helaas ben ik net begonnen in een boek en moeten mijn vampierboeken dus nog even wachten... Niet getreurd, want het boek dat ik nu lees, is best goed! De titel sprak mij aan (en zal andere mango-lovers ook aanspreken): A case of exploding mangoes. Het verhaal stelt voorlopig niet veel voor, maar de schrijfstijl is waanzinnig (exploderend) goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!