maandag 3 januari 2011

Kleedjeshemel

Vandaag was het de eerste dag van de koopjes (voor de gewone mens: solden). We vertrokken vanochtend vroeg (10u) om Modemakers in Lochristi leeg te halen. Uiteindelijk viel er niet zoveel leeg te halen, maar goed: alle begin is moeilijk. Het plan was om dan naar Gent City te gaan, de laatste parkeerplaats in te palmen en na een uiterst gezonde lunch ons shopgedrag verder te zetten in de Veldstraat en omstreken. Helaas besliste de god der parkeerplaatsen er anders over en deden we er meer dan een uur over om van Lochristi via Gent City naar de McDo in Wondelgem te gaan. Je moet het maar kunnen.

Na die uiterst gezonde lunch, een korte stop bij de brillenmaker en een busrit konden we onze strooptocht dan verderzetten. Na een paar eerste winkels zei zuslief opeens: "Gaan we binnen in Springfield?" Mama zei oké en toen belandde ik in de kleedjeshemel. Wat een fantastische winkel! En al die kleedjes! En bloemetjes! En hemdkleedjes! En broeken! En mooie truien! Het is zelfs een mooie winkel! Zoals Barbara in Smoorverliefd zei: hier wil ik meer van!

Een selectie van mijn favorieten, online geshopt.
P_795423945f
P_795540565f
Helaas uitverkocht in mijn maat, maar ooit komt de medium in mijn bezit!
P_895501843f
P_795437993f
P_795422082f
Hierop was mama verliefd, maar het is een heel raar model en deed me er zwanger uitzien - zuslief kan beamen.
P_133468988f
Ligt nu te liggen in mijn kleerkast, tot ik een moment vind om het aan te doen!
P_133474348f
Ligt ook te liggen in mijn kleerkast. Fantastisch truitje!
P_908448701f
Zelfs de onderbroeken zijn schattig, maar niet gespot in Gent. Nu ja, de bovenverdieping hebben we gelaten voor wat ze was, misschien verstopte deze zich daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!