woensdag 29 december 2010

Blokblog #2

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder in de blok en heb ik niets wezenlijks gedaan. Ja, literatuurgeschiedenis is samengevat, maar dat doe ik graag. Aangezien ik niets meer anders kan doen dan
a) teksten lezen voor Nederlands
b) films kijken (& bespreken) voor Nederlands
c) beginnen blokken
moet ik maar wiskunde beginnen leren/oefeningen beginnen maken. Het spreekt voor zich dat 'k er helemaal geen zin in heb, maar ik heb iets om naar uit te kijken: babysitten. Het is in elk geval beter dan wiskundeoefeningen of non-fictieteksten.

Gisterennamiddag ben ik met broerlief naar de bioscoop geweest om te genieten van Rupert Grints gespierde lichaam: Harry Potter 7.1. Na een heel avontuur om daar op tijd te geraken (geen parkeerplaats, te laat in de zaal, plaatsen al bezet) hebben we de eerste helft doorgebracht op de trap (goed zicht, maar vrij oncomfortabel om te zitten) en dan onze rechtmatige plaatsen opgeëist voor het tweede deel. Ik was aangenaam verrast door de film! Hij is ietsje minder donker dan de vorige, die ik niet zo goed vond. Ook worden alle 'gewone' problemen getoond. Het is echt een leuke film, met slechts 1 groot verschietmoment. Een aanrader!

Blokplan: wiskunde (hoofdstuk 3 & 4)
Bloklied: Leaving on a jet plane - John Denver (uitvoerder: Glee)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!