maandag 27 december 2010

Blokblog #1

Zoals ondertussen wel algemeen bekend is, zitten een paar duizend adolescenten tegenwoordig in de blok. Voor de meesten bestaan deze weken uit uren van keihard werken, gestrest raken (door een gebrek aan ontspanning) en paniekaanvallen met examens de volgende dag. Voor mij bestond de blok afgelopen semesters uit genoeg ontspanning, veel sociaal contact en af en toe een pauze met Dexter. Dit jaar echter bestaat de blok voor mij uit paniekaanvallen (examens! stage!), een wat onrustig gevoel in de maag (f*ck, ik geraak er nooit!) en een opkomende wiskundedepressie (terwijl het al meer dan een maand - wellicht bijna twee maanden - geleden is dat 'k nog een functie van dichtbij zag). Dat belooft dus, voor de komende vier weken en een dag. Slik.

Genoeg depri gewezen, vanavond zendt 2BE de eerste twee afleveringen van Glee uit, een serie die in De Standaard de hemel werd ingeprezen en waarvan ik uit homohoek al goede kritieken kreeg. Wat een geluk dat ik moet babysitten, nu kan ik rustig genieten (?) van die afleveringen en besluiten of die beter zijn dan Six feet under, waarnaar ik tegenwoordig kijk in mijn pauzes.

Blokplan: wiskunde (tenzij het echt niet gaat, dan literatuurgeschiedenis)
Bloklied: Zelden of nooit - Bart Peeters (De ideale man)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!