woensdag 27 oktober 2010

Vanavond heb ik mijn eerste echte halloweenfuif. Nee, dat is niet waar. In een ver ver verleden had ik ook al eens een halloweenfuif, op het feestje horende bij de tiende verjaardag van een vriendin. Het enige wat ik mij daar nog van kan herinneren, is dat ik hele lange zwarte nagels had (onmogelijk om mee naar de wc te gaan) en een ingewikkeld zwart kleed bestaande uit allerlei repen of zo. Lang leven de creatieve moeder!

Vanavond heb ik dus weer zo'n feestje. Nee, dat is niet waar. Het is een heuse home-party! Niet bij mij thuis - gelukkig - maar op de home van vriendin/feestpraeses. Zo zie ik haar ook eens in actie. Het verkleedplan is als volgt: men neme een oud, ooit wit geweest 'bruidskleed' (uit een hippiewinkel van in die goeie ouwe tijd) en een zelfgemaakte uit zwartachtige doorschijnende stof met spinnenwebben e.d. 'mantel'. Men trekke die beide aan (het bruidskleed dus eerst) en men ziet er uit als een meisje die niet weet wat ze wil zijn. Als uitvlucht kan ik natuurlijk een bridezilla spelen, hoewel een masker van een gorilla me dan meer gepast lijkt. Maar goed, 't gaat natuurlijk om het feestje en niet om de kleding. Ik kan er ook rode laarsjes aan toevoegen om een mislukt persoon te zijn die ook wat magie wil van Dorothy in The Wizard of Oz!

Vanavond heb ik dus een halloweenparty. 'k Ben zeer benieuwd hoe het eraan toe zal gaan... Maar in nood: ik ben met de auto, spoken kunnen wel niet zo snel vliegen zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!