donderdag 28 oktober 2010

hilariteit alom

De Arteveldehogeschool vakgroep Praktijk 2 (officieus PW7 genoemd) vond het weer hilarisch om de groepen voor de themadag om 7u open te zetten. 7u 's morgens, welteverstaan. En dan nog op een dag dat ik eens lekker kon uitslapen wegens les om 13u30. Rottige vakgroep!
Wat wel cool is aan die themadag is dat we
a) geen project Nederlands hebben (maar dus wel op de brugdag 12 november);
b) maar 'les' hebben van 9u tot 16u (i.p.v. de gevreesde dagen van 8u30 tot 17u30) en
c) ons de hele dag kunnen voorbereiden op het debat i.v.m. onze bachelorproef!

Jaha, we hebben een heus debat gevonden over seksualisering in de maatschappij, met als gast (toeval oh toeval) de schrijfster van het boek dat ik aan het lezen ben voor onze bachelorproef! Yes! Stiekem vind ik het keistoer dat we zomaar naar een debat gaan (uit vrije wil) over onze bachelorproef (zelfgekozen) in Brussel. Hopelijk
a) is't een interessant debat;
b) verdwalen we niet en
c) overleven we het!

Vanavond (daarnet) zag ik dan ook het heuglijke nieuws dat mijn praktijktraject voor de tweede maal is goedgekeurd. Nu bestaat het uit
- 6 weken StaP-stage;
- 1 weekequivalent Leefsleutels (een driedaagse workshop);
- 2 weekequivalenten tutoring en
- 3 weken Steinerschool.
Ja, nu ben ik weer blij. Na een dag zoals vandaag dacht ik het niet meer te kunnen zijn, maar kijk. Waarom? Omdat de les vanmiddag voor wiskunde (nu ja, de twee uur durende lezing over applets in de les) oersaai was. En met oersaai bedoel ik dat vijf mensen opletten, de ene helft van de restgroep lag te slapen en de andere helft bezig was over iets dat in de verste verte niets met wiskunde te maken had (bijvoorbeeld: "Weet jij hoe Simon van Sara echt heet?").

(Voor de nieuwsgierigen: de Simon uit 'Sara' wordt vertolkt door Gert Winckelmans.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!