zaterdag 23 oktober 2010

boodschap van algemeen nut

Vandaag heb ik - al zeg ik het zelf - keihard gewerkt aan onze bachelorproef en ben ik best trots* op mezelf. De hele dag filmpjes kijken, teksten lezen, artikels lezen en die dan allemaal zo kort & bondig samenvatten, het vergt toch wel wat van een persoon. Ik krijg er bijvoorbeeld honger van... Om 16u had ik honger (na een uitgebreid middagmaal om 13u waar ik stampvol van zat) en nu (18u45) heb ik alweer honger na een laat vieruurtje om 16u20. Blijkbaar verbruik ik massa's calorieën als ik typ, ofwel zit het allemaal in mijn hoofd. Who knows?

Als tussendoortje heb ik ook gekeken naar de laatste afleveringen van Grey's Anatomy en mmmm! McDreamy was weer helemaal dreamy! Of toch z'n manier waarop hij over Meredith sprak... Echt waar: mannen, kom die single vrouwen eens bevrijden uit het single-heid en geef ze wat ze nodig hebben! Namelijk lieve woordjes, de juiste steun op het juiste moment, een mooi wasbordje en natuurlijk op tijd en stond (hete) seks.
De bachelorproef die over de 'seksualisering van de maatschappij' gaat en de ex die een nieuwe vriendin heeft doen duidelijk niet zoveel goeds. Maar mannen, jullie hebben het gehoord!
_____________________
* Nog iets om trots op te zijn, is mijn mailtje aan Klasse (jeweetwel, de stageplaats die nog steeds niet heeft gezegd of ik er stage kan doen - hoewel ik gelukkig al een andere stageplaats heb). Amusez-vous!

Beste

Door gebrek aan communicatie van jullie kant uit, zag ik mij gedwongen een andere stageplaats te zoeken en die heb ik ook gevonden. Ik trek mijn stageaanvraag bij jullie dus in.
In elk geval bedankt voor de moeite die u ongetwijfeld in mijn aanvraag heeft gestoken.

Blablabla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!