vrijdag 22 oktober 2010

driewerf hoera

Na een lange, vermoeiende, stresserende en soms niet fijne zoektocht naar stageplaatsen, is het eindelijk allemaal in orde! Op een document dat nog moet getekend worden na... Ik heb alles ook kunnen inplannen in dat (verdomde) tweede semester, en nu ben ik echt blij. 'k Heb mezelf dan ook anderhalve week vakantie gegeven na het eerste (en waarschijnlijk zwaarste) deel van mijn stage :)

Nu kan ik me tenminste weer volop concentreren op mijn schoolwerk... Positief nieuws: het boek van Elsschot is uit! Da's toch al de helft van de verplichte boeken ^^ Hopelijk valt het andere ook zo goed mee.

Het lijkt wel alsof mijn leven tegenwoordig enkel nog om school draait, maar hé! Volgende week is er weer een Boombal en ga ik (normaalgezien) naar een Halloweenfuif! Nog ideeën voor kostuums, iemand? En kijk, blijkbaar heeft de ex een nieuwe vriendin. Hoog tijd dat die knappe Amsterdammer nog eens hierheen komt dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!