vrijdag 17 september 2010

ochtendzaken

Het is nu 8u29 's ochtends. De laatste keren dat ik zo vroeg op was, was ik nu al keihard dozen aan het stickeren. Dan zou het over een halfuur al pauze zijn, tijd om een extra paar kousen aan te doen (drie is ook maar zo weinig) en extra energie op te doen, zodat het doodvriezen nog even wordt uitgesteld. Ondertussen zouden er al twee tergend trage minuten gepasseerd zijn, waardoor het nog maar 8 uur en 14 minuten was eer de laatste bel ging en iedereen vrolijk naar huis gaat - al dan niet met bevroren voeten.

Maar dat was vorige week. Deze week ben ik zo vroeg op omdat de oudjes samen een weekendje wegzijn (is het normaal niet de oudste dochter die zomaar weekendjes weggaat?!) en arme ik moet opstaan om alles beneden in goede banen te leiden. Hekken op
en: check; allebei gegeten & gewassen: check; allebei eten mee: check; een matchende outfit voor de zus: check.
Het oorspronkelijke plan was dan ook om na de uitwuifsessie opnieuw onder mijn warme donsdeken te kruipen, maar helaas ben ik te wakker. Wat ook zijn voordelen heeft! De zon schijnt prachtig in de bomen van aan de andere kant van het huis en ik kan vroeg naar de kapper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!