vrijdag 17 september 2010

kringlopen

Toen mijn lichaam wat bekomen was van de schok dat ik m'n nieuwe Simmetje was vergeten op te slaan, besloot ik eerst en vooral om te eten. Het was immers al 14u05.
Wat ik erna deed, was echter veel interessanter. Ik ging namelijk naar de kringloopwinkel! Mijn nieuwe bureautje (zie gisteren) moet namelijk nog georganiseerd worden. Wat is er beter om te organiseren dan mandjes? dacht ik bij mezelf. Zo geschiedde.
Het duurde even voor ik de juiste straat gevonden had. Op het kaartje zag het eruit als 'gewoon rechtdoor en dan naar rechts', maar in werkelijkheid is het 'gewoon rechtdoor en dan naar rechts en dan nog eens naar rechts'! Toen ik dus uiteindelijk aankwam op de plaats van bestemming, vond ik eerst de winkel niet. 't Is echt wel een groot terrein, met o.a. de kringloopwinkel en ook nog een theaterzaal van De Vieze Gasten. Nadat ik de winkel (en de ingang ervan) gelokaliseerd had, ging ik binnen en bijna meteen viel m'n oog op een kar gevuld met mandjes en behangen met het opschrift "mandjes - 10ct". Ideaal, dacht ik bij mezelf,
en ik stapelde mandje na mandje op m'n arm (om uiteindelijk met 'maar' twee mandjes (en een boek) de winkel te verlaten).

Dat ene mandje staat nu al trots te pronken op m'n bureau, gevuld met vier balpennen, twee tipp-exen, twee stiftjes (een paars en een oranje), een schaar en een handgemaakte balpen in de vorm van een roos. Best een productieve dag, al zeg ik het zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!