donderdag 16 september 2010

once upon a night

Hier zit ik dan, aan mijn fonkelnieuw bureau. Het is een Ikeamodelletje, dus vandaag heb ik het eigenhandig in elkaar gezet. Ik ben er best trots op!

Hier zit ik dus, aan dat fonkelnieuw bureautje. Mijmerend over die jongen. Die leuke en best wel knappe jongen, die jongen die bovendien kon dansen. And boy, kon hij dansen. Zijn naam, die heb ik. Zijn voornaam weliswaar, wat het ietwat moeilijk maakt om hem te facebooken. Zijn huidige woonplaats ken ik ook, helaas voorbij de grenzen. Zijn studies weet ik ook, gelukkig geen computergerelateerde. Dus waarom durfde ik zijn e-mailadres niet te vragen? Het blijft me een raadsel.
Maar ach, als hij nog contact met me wou, had hij me best wel kunnen facebooken. Toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!