dinsdag 1 juli 2014

(hartje) #5

Kwestie van de maand stilte op mijn blog (want Californië!) goed in te leiden, hier allemaal hartjes over reizen. Je kan er maar inspiratie uit opdoen!
52 plaatsen waar je volgens The New York Times in 2014 zeker eens naartoe moet -- of gewoon ooit eens, natuurlijk. In augustus zullen er bij mij alvast twee geschrapt zijn!

Vijf redenen waarom je naar Ibiza moet gaan, en het is niet om te feesten. Dankzij Stephanie nog een bestemming op mijn lijst!

Een lijstje met goedkope citytrips (althans volgens DS), voor wie last minute nog inspiratie nodig heeft.

Een originele manier om een bestemming te kiezen: kies een boekenwinkel uit! Hier vind je alvast veel inspiratie. Ook een hippe hostel kan een reden zijn voor een bezoek, zoals dit lijstje bewijst.

Tot slot, voor de dagtrippers, nog hotspots in Parijs, Londen en Amsterdam, en ook bij Marlous vind je veel hotspots en cityguides.
____________________
De komende maand zullen hier dus geen blogposts komen, maar als je me volgt via Bloglovin' krijg je een update als er wél weer posts komen. En via Instagram blijf je natuurlijk op de hoogte van alle palmbomen die ik in Californië zal tegenkomen! 

3 opmerkingen:

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!